מה שלא נשקל, לא מנוהל
צח אורני •
מרץ 10, 2024

איך לבחור תוכנת שקילה מתאימה

מאת: צח אורני

בעידן שבו דיוק ויעילות הם בעלי חשיבות עליונה, בחירת תוכנת השקילה הנכונה היא חלק חשוב ובלתי נפרד מעולם התעשייה. תוכנת שקילה המיועדת להשתלב עם מאזני ומערכות שקילה, ממלאת תפקיד משמעותי בתעשיות שונות לרבות לוגיסטיקה, ייצור ועיבוד מזון. מהם הגורמים שיש לקחת בחשבון בבחירת התוכנה המתאימה, ואיך עושים זאת נכון? מיד תגלו.

אילו תוכנות שקילה קיימות ומה ההבדל ביניהן?

כאשר אתם רוכשים ציוד שקילה להגברת תפוקת העבודה במפעלים ובמגוון התחומים בעשייה בעידן החדשני של היום לרוב מדובר על ציוד המלווה בתוכנות חדשניות לתפעול ותחזוקה וביניהן:

  • תכנה בסיסית לוקלית – תוכנה זו מותאמת לפעולות שקילה ומציעה פתרונות מדויקים הפותרים מורכבות במגוון התעשיות. תוכנה זו מאפשרת למשתמשים בה לבצע משימות החל ממדידות משקל פשוטות ועד לחישובים מורכבים ורישום נתונים.
  • תכנת WEB סקלנט – זוהי תוכנת שקילה נוחה, נגישה וידידותית המאפשרת ביצוע שקילה באמצעות ה WEB מערכת זו נבנתה למטרת ניהול של מערכות שקילה המותאמות לשקילת משאיות ומכלים. זוהי מערכת ייחודית המאפשרת למשתמשים בה לנהל מעקבים, הפקת דוחות אונליין, ביצוע שקילות וקבלת התראות בזמן אמת מכל מקום, בכל מקום, ובאמצעות מגוון של מכשירים ניידים חדשניים.
  • תכנת LPR – תכנת LPR היא תוכנה בעלת שקילה אוטומטית באמצעות מצלמות LPR לזיהוי אוטומטי של לוחית הרישוי של המשאית. למעשה השקילה מתבצעת באופן אוטומטי לחלוטין ללא מגע יד אדם ובכך חוסכת במשרת שוקל בשטח. באמצעות התכנה ניתן לנהל את כלל המשאיות ופרטיהן, סוג החומר, סוג היעד, רשימת נהגים מורשים, ספקים ולקוחות ועוד ועוד. למנהל ניתנת הרשאה ייחודית לממשק דוחות ודשבורד מנהלים.
  • מודל נוסף שנכנס לא מזמן על פי דרישת המשרד להגנת הסביבה הוא תכנת שקילה עם מודל איכות סביבה. התוכנה מאפשרת שליחת נתוני דוחות השקילה בONLINE לממשק של המשרד להגנת הסביבה. תוכנה זו בעיקר נמצאת בשימוש ברשויות ובאתרי הטמנת פסולת.

בחרו תוכנת שקילה במקצועיות ובאיכות

בחירת תוכנת השקילה הנכונה עבורכם היא החלטה אסטרטגית חשובה המשפיעה על היעילות התפעולית והדיוק של תהליכי השקילה במפעל שלכם. חשוב להכיר את התוכנות השונות על מנת לדעת איזו הכי מתאימה לכם. כיום התוכנות הדיגיטליות הן חלק בלתי נפרד ממאזני שקילה ומשטחי שקילה המעניקות גם התאמה אישית, בטיחות, ניהול נכון של העבודה ותגבור תפוקת העבודה. תוכנת השקילה המתאימה ביותר היא תוכנת השקילה המשתלבת בצורה חלקה בתהליכי העבודה שלכם ומשפרת את הפרודוקטיביות והדיוק.

איך לבחור תוכנת שקילה מתאימה